ПП "Держзнаки" - виробництво номерних знаків всіх типів

Двоколісні велосипедні номерні знаки

Двоколісні велосипедні номерні знаки

Не так давно в Україні були введені нові номерні знаки, що призначаються для маркування мопедів і скутерів. Виготовлення їх нічим не відрізняється від виготовлення номерів для мотоциклів і автомобілів - та ж алюмінієва пластина, світловідбиваюча плівка, захищаючі від підробки елементи. Відмінність тільки одна - номерні знаки для мопедів менші розміром. Введення такого заходу ДАІ (а також досвід і здоровий глузд інших учасників руху) пояснюють необхідністю контролю за дотриманням правил дорожнього руху. Не секрет ні для кого, що мопед на дорозі потрібно об'їжджати з потрійною акуратністю - більшість водіїв цих двоколісних транспортних засобів слабо дотримуються правил дорожнього руху.

Але є ще одна категорія учасників дорожнього руху, чия присутність на дорогах з року в рік стає дедалі помітнішою - це велосипедисти. Досвідчені водії пред'являють велосипедистам претензії аналогічні претензіям до водіїв мопедів - ігнорування ПДР, створення аварійних ситуацій, їзда в нічний час без виділення себе на дорозі світлом або хоча б світловідбиваючої одягом та екіпіруванням, травматологи наполягають на необхідності їзди в шоломі і т.д.

Тому досить логічним виглядає наступний крок української ДАІ, який передбачає введення номерних знаків для велосипедів, що пересуваються по дорогах загального користування. Як не парадоксально, але цей захід спрямований на реальне підвищення безпеки руху самих двоколісних водіїв, зустрів різкий протест в середовищі велосипедистів..

Однак апеляції до “поліцейськості держави”, до яких в основному і вдаються велоактівісти, мають мало спільного з реальністю. Насправді автономери, вірніше, велономери, - це нормальна історична практика, що існувала здавна в Російській імперії, а пізніше СРСР

Історики повідомляють, що в Москві в 60-і роки, а в деяких містах СРСР і до 80-х років кожен велосипедист в обов'язковому порядку отримував в ДАІ велономера терміном дії на 1 рік. Ну а виготовлення перших в царській Росії номерів для велосипедів почалося в 1896 р в Петербурзі одночасно з дозволом на рух велосипедів по дорогах в місті.

Наприклад, московський номерний знак для велосипеда, виготовлений в 1938 році, показаний на початку статті.

Як видно, номерні знаки на велосипедах були виготовлені промисловим способом і добре читалися, тобто фактично для велосипедів виготовлялися справжні автономери, тільки меншого розміру.

Велосипед “на автономері & rdquo;, Москва, кінець 30-х років

Велосипед “на автономері”, Москва, кінець 30-х років

Та й в Європі, яку “антивелономеристи” наводять як приклад, мовляв “Ніколи там такого не було!”, виготовлення номерних знаків для велосипедів - звичайна практика.

Номерний знак для велосипеда, Польща

Номерний знак для велосипеда, Польща

Номерний знак для велосипеда, Швейцарія

Номерний знак для велосипеда, Швейцарія

Така ось історія. Можливо в недалекому майбутньому у нас можна буде замовити не тільки виготовлення дублікатів автономерів для мотоциклів і автомобілів, а й оновити свої велосипедні таблички. А поки, є на Вашому транспортному засобі автономери чи ні, виїхавши на дорогу поважайте всіх учасників дорожнього руху і дотримуйтесь ПДР!

Додаткові матеріали

Додаткові матеріали:

 

Дата: 10.07.2020

Автор: Анна Новікова

Україна

Зробити номера на машину в інших містах України: